Jag gör ofta knepiga saker

Ofta säger och gör jag saker som jag nite riktigt förstår mig på själv såhär i efterhand. Under tiden lät det säkert som en bra idé, men efteråt kan man undra varför man inte slog knut på sin tunga, lade benen på ryggen och sprang hem... Springa hem är ofta en bra lösning på mycket...tänk så mycket obehagliga situationer man skulle sluppit då...ren allmänt alltså...

Jag måste..omprioritera eller nåt. Skaffa nya hobbies (vaddå nya?? Jag har ju för fan inga gamla ens!!) och börja röra om lite i den gamla rostiga grytan som är mitt liv. Så här kan det ju för fan inte fortsätta! De gamla hjulspåren är förbannat djupa nu och jag ser knappt över kanten. Kan ingen hjälpa mig upp??

Var jag än vänder mig ser jag bara samma vägg. Tapeten är så jävla ful...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0