Krevera är ett bra ord...

det är användbart i så många olika sammanhang. Förmodligen ska man bara använda det till sin egentliga mening, men det är fa-an inte lika kul!! En kväll som denna kan man krevera för mindre. Så sjuuuukt tråkigt på jobbet. Ställde mig till och med och skrapade hårfluffet av blåmusslor i brist på annat. Och DET mina vänner, är TRÅKIGT.

Jag gjorde det igen. Jag är en riktig stjärna. Alla dessa kommentarer kan inte sluta hoppa från mig vitt och brett både vid lämpliga och mindre bra tillfällen. Kan inte hjälpa det...tror det är en sjukdom. jag är bara ärlig....och kanske en gnutta spydig. Men whatever....

I´m a star and I deserve to twinkle. Twinkle...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0