Ledighetskommittén...

Så jävla knäppt. Ena veckan jobbar man sex dagar...nästa är man ledig tre. Apskumt... Jag blir alltid lika förvirrad och vet inte var jag ska göra av tiden när jag har så mycket tid över. Förra veckan jag var ledig sov jag bort hela dagen, men det kändes ju mindre bra. Grymt slöseri. För att slippa massa slös-ångest tvättar jag idag. Inte så roligt, men något produktivt att visa upp om någon vill se hur jag spenderat min tid.

Antar att kvällen spenderas med mamma hemma i lillsysters lägenhet. Hon ska visst på bio och se Sex and The City, så lillkillen behövde barnvakt. Blir bra, gillar att umgås med mamma. Hon är grumt kul. När jag blir stor ska jag bli som hon. :) Tufftuff... :D

Kanske borde försöka klämma in något slags socialt umgänge...men sedan kom jag på att alla jag umgås med privat är på jobbet...som jag är ledig från. Suger... (och en del andra civilia vänner jobbar också eller har rymt stan)

Aja....gå ner och hänga tvätt....suck

Idag har tapeten en ljusare nyans, men den luktar fortfarande konstigt...

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag vill se nya bilder på bebben!!!

2008-06-26 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0