Blå-gul, bakfull och massa pengar fattigare.

Vissa helger borde preskriberas efter ett antal veckor. De borde försvinna ur folks minne automatiskt så man slipper påminnas om de igen.... Bara apropå ingenting....

Var på kryssning i helgen. En sådan där livsfarlig-Ålands-massa sprit-och-köttmarknadskryssning ni vet. Hade ovanligt kul, blev full som väntat och vaknade igår och mådde sämre än vanligt. Blev ovanligt billigt med tanke på hur länge jag varit nykter hemma så tog det mesta på mig hur snabbt som helst till min omgivnings förtjusning.

Jag har även hittat ett antal välplacerade blåmärken lite överallt. Dem är snygga. Har ont i hela kroppen och har ett bitmärke (??!!) på ena axeln. DET är jag jävligt intresserad av att veta hur det kom dit! För det har jag inget som helst minne av...men ont gör det, och snygga färger har det. Och jag antar att det är meningen att det ska vara något slags minne.... Skulle tatuerat in "Cinderella" i pannan i stället. :D

Känns inte så hett att gå och jobba idag. Somnade direkt när jag kom hem igår vid halv sju kanske och sov till imorse vid elva. Fantastiskt... Hade en del att ta igen med tanke på att vi nog inte somnade förrän vid åtta någonting och vaknade igen två timmar senare. Jaja, får lägga över allt jobbigt på Johan. :D

Vem var det som bet mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0