Blanda drogerna väl...

Det var hur längesedan som helst jag var sjuk senast. Har varit skapligt  nöjd med det.. Men tydligen fick jag alla årets missade symptom på en gång. Halsen är igensvullen och inte ens soppa glider ner utan grotesk smärta (Var är det turkiska apoteket när man behöver det???), örat bultar konstigt och huvudet är nära explosionsgränsen. Hittade en massa spännande tabletter i en påse, tog nåra av varje och hoppades på någon slags samlad effekt så att allt försvinner ¨på en gång lite magiskt... Hålla tummarna hårt.  Vem har sagt att man inte kan mixa olika värktabletter?? Jag är beredd att chansa och kvällen är vigd åt att tycka lite synd om mig själv och trycka i mig mängder av godis. Hur nu det ska gå till med den här halsen... Mixa ska vara bra har jag hört...

Ingen som har något bra husmorstips? HOnungen är slut och whiskeyn tog nog också slut på nån efterluva.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0