Det flyter ihop...

Dagrana susar förbi snabbt som fasen. Känns inte som man hinner med hälften av vad man borde göra och ångesten kryper djupare och djupare under skinnet. Pappershögarna byggs på, dammråttorna startar koloni, kläderna har öppnat en egen outlet i min klädkammare och resten av hemmet kryper snart runt av sig själv. Mitt liv känns som det lever alldeles av sig själv nu utan någon som helst påverkan av mig. Mycket skumt... Undra om man kan köpa biljett någonstans till den här karusellen, känns som om det är en tur jag borde vara med på.

Ibland skulle jag vilja ringa upp Askungen och låna hennes Fe en stund. Kan behöva en liten, blå knubbig figur som fixar upp allt med ett enda litet sving. Kan också funka med en smurf...

Allt annat runt mig känns också som om det rusar förbi i superfart... Jag uppfattar bara fragment av alla andras liv och undrar vad jag missar genom att inte hinna med. Det här nöjesfältet börjar bli ordentligt jävla irriterande!! Det börjar bli långtråkigt att bara vinna choklad vid Vinst-varje-gång-hjulet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0