Det vinglas har jag hört....

"Jag är så trött så jag vinglar". Stackars stackars Sandy... Hårt liv när man dricker till morgontidningen kommer och sen inte få sova OCH gå och jobba på det. Borde det inte finnas några slags lagar mot sådant? Kan man koppla in facket tro? En del kanske skulle vilja säga att det är upp till var och en och att man fa-an får skylla sig själv om man dricker sprit helt apropå mitt i natta. Men en del är tydligen korkade och fattar inte att det är helt apropå som är roligast. Om man missade att vara rebellisk och trotsig när man bodde hemma kan man väl få låtsas vara det när man betalar sina egna räkningar åtminstone... Någon jävla rättvisa ska det väl finnas.

Jag vinglar nog lite också tror jag...och huvudet är tungt som sand....och känns som bomull...och ögonen vill mest blunda...och fötterna vill stå still...och Jennie vill sova!! ( I brist på badkar funkar sängen fasen bra!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0