Horisontellt läge är ALLTID bra

Efter min AHA-upplevelse igår kväll när jag insåg att är man trött ska man hem och lägga sig känner jag mig ganska upplyst. Det är inte farlgit att somna innan alla andra och man ser fan så mycket fräschare ut än alla dagen-efter-monster som stapplar in på jobbet en efter en...

Själv sov jag till två idag och skäms inte ett dugg för det. Var massa skönt och inte ens mamma kom och knackade på dörren som är brukligt runt tolv-tiden. Då är hon ofta ute och promenerar och kommer förbi och "kollar läget", vilket egentligen betyder få upp mig och min trötta syster ur våra sängar och sedan spela lite spel på min dator. Hon är fast, min mor. Fast det erkänner hon inte....

Kvart över två var klockan när jag sakta masade mig upp, hade kunnat ligga kvar hela dagen. Somnade om flera gånger under morgonen för att fortsätta drömma. Hade grymt tuffa drömmar och hade kunnat stanna i dem i en vecka. Innehållet är hemligstämplat, men jag hade i alla fall en pool ierbygg i mitt vardagsrumsgolv. Det var lite tufft... Ska undersöka om det är möjligt att vräka herren under mig och bygga till en sådan... Lite najs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0