Restaurangare är ett folk för sig...

Som om vi inte redan visste det??!! Nattens diskussioner om vad som skulle hända om man parade ihop en restaurangare och en konstorsnisse slutade mest i hånflin och skratt. För ALLA vet ju att det inte skulle gå. :D Hehe... :D

Fatta vad sur kontorsbubben skulle bli om du kom hem spik klockan två på natten och började grogga till fem. Bubben skulle inte tycka det var kul, eftersom han skulle vara på kontoret klockan sju. Inte roligt och dålig ekvation. Men eftersom jag inte har nån sån hemma gick det alldeles utmärkt att dra med sig S hem och dra ner henne i fördärvet en bit. Men fem är juu en ganska lagom tid, har jag hört. Det var till och med fortfarande mörkt!! Och gott... Lite lyx med egen barmästare...

Du följde efter mig hem! Så jag tänker behålla dig. Ok?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0