Skumma grejer...

Har märkt en skum grej...alla går och blir äldre. Födelsedagar hit och dit hela tiden, mycket konstigt. Senast var det Emmas tur. I Tisdags om jag inte glömmer fel. Massa smaskig mat hade hon dukat upp och alla trevliga var där. Nu har ju jag gått och blivit gammal och tråkig så jag lämnade tillställningen innan tolv, lite som Askungen (för mystikens skull) men det var mysigt i alla fall!!


Lite bilder på en del...

image54

fölsedasabarn


image55
Emma å vännerna jag pinsamt nog glömt vad de hette...

image57
Söta Sandy.. :D

image58
Roooooade...haha.

image59

Bejbsen


image60
Alla bejbsen...




Kommentarer
Postat av: sandra

tack hjärtat att du la upp fina bilder. Brukar inte vara direkt många men du har lyckats.. puss på sig.

2008-03-22 @ 21:25:50
URL: http://sandraetown.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0