Vad roar dig??

Har funderat på vad det är för bloggar som drar flest folk. BlondinBella, såklart, som mest skriver om MUF och kaffe och skor, eller nåt sånt. Kenza, som är modell, tror jag, och skriver om Milano och kläder....och skor. När jag tittar över mest aktiva bloggar, de som har flest besökare osv, är det genomgående kaffe, kläder och skor!! Hur fasen kan det vara intressant att läsa om vilket cafe någon drack sitt kaffe på idag? Jag må vara grymt ointresserad av mode, men det får vara så i sådana fall. Antar att jag är GRYMT ointressant att läsa om. Jag äger inte ens 10 par skor... Dessutom bor jag i Eskilstuna och har inte så många olika caféer att välja på.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0