1a maj på Harrys

Ute med AJ, SS, SL, DvA, CD, PH...missade jag nån? Stack iaf upp en sväng till AJ efter jobbet sen ner till Harrys och Popquiz, den som fuskar bäst vinner mest. Vi fuskade grymt bra. Men tydligen sämst på plejset. Skitsamma, var trevligt att vara ute och ta det lugnt med alla. Finfina, skitfula bilder från kvällen följer. Ber om ursäkt för de bilder ni inte gillar, mina vänner. Trösta er med att vi är lika fula på biledrna allehopa. ;)

image90
SS. Man kan ta hur många bilder som heeeelst!!!


image91
CD och AJ. ("Jag ser ju aaaalltiiiid hög ut förfan!!")

image92
SS och Jag.....vackert....mycket vackert...suck.

image94
AJ & PH


image95
Jag och SL. INTE OKEJ!! Borta, drogade, trötta eller fulla? Eller bara fula...


image97
SL och SS körde en GRYM dans utanför HArrys. Kunde jag lägga upp filmer på bloggen skulle jag dela med mig...men det kan jag inte. Sorry.


image98
CD och HvS


image99
Kimi....hehe...sååå skön. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0