Argalappen

Tvättstugor....suck. Tyckte jag var smart när jag vaknade kvart över åtta och tänkte springa ner och stjäla någon annans tvättid, för det vet ju alla att man får om den som egentligen bokat stugan inte kommit en halvtimma senare. Slängde ihop all min tvätt, och det var mycket vill jag lova, sprang ner med hälften eftersom jag blev tvungen att gå i omgångar med berget, ställde in korgen i tvättrummet och sprang upp igen för att hämta nästa lass. När jag kommer ner igen har smartarslet som egentligen bokat kommit dit, börjat tvätta och låst in min tvätt i rummet. FA-AN! Inte schysst att komma en och en halv timma försent, spräcka min plan och dessutom kidnappa min tvätt. Vad ska du med mina smutsiga, nerspydda sängkläder till?? LÄMNA TILLBAKA!! Okej, sitta snällt till hennes tid gått ut och hoppas att människan efter inte heller dyker upp. Eller åtminstone att jag hinner in en snabbis för att undsätta mina skitiga lakan. JOBBIGT!! Om inte annat har jag egen tvättid i eftermiddag. Kommer bara inte hinna med allt innan jobbet. Argalappar ska jag sätta upp...

image100
Ska köpa egen tvättmaskin när jag blir stor för att minska risken för hjärnblödning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0