BaraKaos

Vet inte avd som händer ibland...ibland är det bara kaos överallt. Allt ljud och buller och spring och skrik gör mig knäpp. Inte gilla jobba när det är så mycket folk i omlopp. Roligt med mycket att göra. Jobbigt med mycket folk. Slutade dock 18 och satte mig på uteserveringen med en kaffe, en cigg och tidningen och mådde bra en stund. Stefan blev nertvingad och tyckte vi skulle gå till Tingsgården. Tog ett glas vin/en öl där på bryggan och vände huvudena ur led varje gång solen tittade fram. Massa mysigt där... Sedan var visst kvällen vikt åt schlager...INTE så skoj! Men fick både vin och ost och kex, så jag roade mig ändå. Trevligt det.. (Tack Stefan!)

Lite ny ångest börjar krypa på mig... Jobba dag imorgon också. Upp på mornarna är ju liksom inte min grej...men jaja...skönt att ha en eftermiddag/kväll ledig ibland också...speciellt nu på försommaren när det är fint på kvälarna och inte för varmt...Uteserveringar e finfint....

Om jag bara kunde sluta bry mig...om jag kunde stänga av hjärnan...och hjärtat...och synen och känseln och lukten och smaken....Då kanske jag skulle klara mig....

image117

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0