Barnet vägrar...

...med en viss skräckblandad förtjusning tittar jag på bebisen. Han är så jäääävla envis ju! Nyss fått mat, ren blöja...men skriker som en besatt. Vad gör man liksom? Man får tydligen varken lägga ut dem på balkongen eller ge dem till grannen. Så jävla osoft. Ännu mer osoft att hans mamma sover och inte vill vakna. MEST osoft att jag snart hungrar ihjäl och knappt törs gå till köket för han skriker om man lägger ner honom. Skapligt bortskämt barn... INTE OKEJ!!  Men okej...han e söt. Och NU är han tyst. Ännu sötare...

Kommentarer
Postat av: Shanin

Jag tycker inte du ska klaga miss igorerar min syster som håller på o bryta ihop! TVå nätter jennie av en hel livstid..det är en droppe i havet. Leeee när han gråter =) de måste juh jag göra...

2008-05-06 @ 23:44:16
Postat av: Shanin

Varför inte ringa din vän john blund

2008-05-06 @ 23:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0