Dyra nöjen kostar mest

...eller vad det nu heter...

Kostar gör det mesta i alla fall och måste nog skaffa mig ett prostitutionsgig om jag ska överleva den här sommaren... FAN vad jag är bra på att bränna pengar...handla meeeera på kredit....har så jäåvla bra idéer hela tiden. Skulle behöva en liten ekonomcoach som kom och satte lås på mitt konto...Men inte så roligt då....tråkigt att ha låst konto...skiter i det och äter knäckebröd...Bränna pengar e skoj....själen blir glad av det, man ska ta hand om sin själ...vaken sedan sex imorse och lär vara hyper om ett par timmar....har iaf tvättat....duktig, tack så mycket...

Vafan blarrar jag om??! Poängen är att jag alltid har rätt och du har fel. Du har dock rätt till din egen åsikt, så länge du håller käften om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0