Grilla i bersån

Nä, jag ljög. Det var ett stenkast från bersån. Betongbarnen som satt mitt i stan utanför höghuset och grillade. Tanterna som gick förbi såg mycket roade ut. Mitt på den lilla gräsmattan ett stenkast från bersån satt vi med en liten engångsgrill, chips, godis och dricka och lyssnade på båtlåt från mobilen. Mycket trevlig kväll. Sandra, Stefan, Josephine, Eric å Jag. Snacka skit, titta upp i himlen å skratta så man gråter. Skämten är grova men hjärtliga och ingen bryr sig om att alla ligger med samma kille. Sleeping menade jag juh...

Sen blev det kallt. Då passade det sig att dricka kaffe i min soffa, röka på min balkong och skratta rått åt dårarna på femman. Najs... ( Spring Eric! Dra på dig luvan, solglasögonen, släng filmen på disken och spring!! )

Bara för att chocka tänker jag INTE berätta vem Josephine ska fika med!

Sandra kallade mig nyss envis och stor i truten. Vad menade hon med det??

I övrigt var kvällen mysig, allt luktar barnspyor och vem fan som jobbar i helgen skiter vi i.

Kommentarer
Postat av: Josephine

bra där bra där!!!
alla ska få låna av oss...flåt dig låna av dig mena jag...hahhah ingen bryr sig om vem som jobbar i helgen men alla bryr sig om vem och vart det liggs eller soovs i helgen..så det så:p

2008-05-06 @ 00:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0