I dimman på Moralandet...

Hur hamnade jag där?? Var ju på väg hem... Men plötsligt dök eliten upp och vrålade om taxibilar och Mora och mera sprit. CN vägrade åka ensam och plötsligt satt jag i taxin. ( Efter att jag och CN hoppat ut en gång, ändrat oss och fått taxin att vända ) Fiiint därute...så najs att sitta på landet, vakna utan bilbuller och vrål, dock med en huvudvärk som kommer gå till historien som den värsta på länge. Var kom den ifrån?? Trodde det inte fanns nån huvudvärk i botten på ölburkar... Men jodå, fanns både i min och CNs öl tydligen...Men trevlig kväll igår i alla fall. Natten också...tror vi lade oss vid sex...trots att vännerna spelar dålig musik. :)

Ojoj vad det snurrar....hitta mat....dricka vatten...duscha...få huvudet att sluta dunka..få folk att vara tysta...gå dåligt...

Och plötsligt kommer man ihåg att det finns en anledning till att man inte ska upprepa dåliga mönster. Alkohol är livsfarligt och i sällskap med gulligt folk blir man lätt fullare än planerat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0