Jag är så jävla gammal...

...eller förståndig. Lördag igår. Jag tog en öl, tackade för mig och gick...HEM! Klockan var knappt halv ett och jag gick! Så grymt duktig. Normalt brukar jag vara kvar till stället är tomt och chanserna att något roligare skulle kunna hända är lika med noll. Men inte igår. Igår var jag vuxen och tråkig och dumpade alla och vandrade  hem, utan en gnutta ångest för att eventuellt missa något skoj eller någon skandal. Uppdateringarna kommer garanterat idag i alla fall. Kan ju också vara så att jag inte riktigt orkar med tre fyllor på rad och gick hem för att jag var trött, men det är inte lika roligt....roligare att vara gammal och tråkig.

Åka dumpa bejbsen på Arlanda idag. Tjejerna goes Thai och jag stannar hemma i hålan. Jennie får bara följa med som chaufförssällskap. Får inte ens köra bilen... ( Kan dock vara för att jag kuggade körkortet genom att köra mot en stopp-skylt, men ändå... ) De kommer komma tillbaka bruna som stryk och då tänker jag inte umgås med dem i dagsljus...om jag inte är full eller dylikt...

Världen snurrar förbi och får saker att hända, bara mitt rum som står stilla mitt i alltihopa. Mitt i alltihopa är det bara jag som inte ser någon förändring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0