Jag mår lite illa måste jag säga...

...kan aldrig vara bra att stjälpa i sig en halvliter kaffe sent på kvällen och hoppas att magen ska tycka det är okej. Magen tycker inte det är okej och skickar argt små sura uppstötningar upp mot strupen. Jodå...mår lite illa. Kanske kan trösta magen med en natt-cigg? Ska testa det och sen lägga mig. Måste upp och tvätta imorgon juh...osoft.

Jag vet en liten pojke som äger magisk sand
Han håller nattens drömmar hårt uti sin hand
Han strör sin sand omkring sig och ser sig om en stund
Jag känner den där pojken, hans namn det är John Blund.
copyright by the JennieClub

Kommentarer
Postat av: Josephine

du kanske...vi kanske ska byta..hahah

2008-05-06 @ 09:08:38
Postat av: Shanin

Om du känner den där snubben kan du be han ringa mig..behöver lite hjälp med en viss unge här som inte vill sova

2008-05-06 @ 23:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0