Lång dag idag...

...vaknade av ett samtal från QualitysBestOfHotellväckning. Finfint med privatväckare... Måste bara varna dem för att jag mest grymtar på mornarna och inte är kapabel att vara trevlig innan lunch...

Så...planen är:

7.30: Upp å hoppa...fantastiskt mysigt...inte alls fel sida om lunchen.

10.00: Bör jag stå utanför DvAs och MHs lägenhet med en mopp i högsta hugg, lovat att hjälpa dem flyttstäda. Konstig som jag är tycker jag ju liksom det är KUL att städa....

12.30: Håller tummarna hårt hårt för att lägenheten skiner då...måste nämligen springa till sjukhuset då. (HA! Som om JAG skulle springa!! Skämt... )

13.00: Leta rätt på doktor Ahurruburru eller vad det nu var...få en lungutredning och hoppas det går fort..borde vara på jobbet vid 15.00, men det spricker nog....så schemat dör lite här....Ska i alla fall till jobbet direkt efter sjukan och vara där till 22.00 ikväll...Jag är INTE van vid såhär långa dagar...

Vi kanske ses om vi ses någonstans på vägen eller vid mitten någonstans av min dag....Snabba dig att hälsa, jag har förmodligen bråttom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0