Okej, megaupdate.

Inte ett ord på tre dagar (elelr två?)... Inte likt mig. Händelserik helg kanske? För trött för att skriva...suck.

Fredagen spenderadses som sagt i parken med Sandra och solande. Folk misstror alltid mig när jag påstår att jag solat... Kan det vara för att jag är likblek och inte ser ut som om jag sett solljus på två decennier?

Bildbevis:

image108
Sandra i solen. Fick till och med till det där med Carola-fläktandet i håret. Fint.

image109
Lyckades till och med bränna mig!! Wihoo! Fast nu är färgen borta....suck.

image110

Gröna träd i stadsparken...

image111

Munter utsikt från vår solplats...



Till och med jag som inte direkt avgudar solen skulle lätt kunnat ligga kvar där en massa till...om vi inte började jobba vid tre...trampade alltså iväh, jobbade de bestämda timmarna och fastnade en stund på uteserveringen med diverse personal...som gärna posade.

image112 
Söta pojkar...coolt ljus

image113

Ännu coolare ljus!!

image114
Ûberglad Mimmi...

image115
Ojoj...ännu sötare efter ännu en öl...

image116
Han e så tuff...posade bäst av alla pojkarna på hela kvällen...

Aja, kvällen blev lugn i alla fall och när de andra försvann åt olika håll som grannkrogarna gick jag till repan för att säga hej till Marielle. Orkade inte gå ut... Men natten blev händelserik och roligare än på länge i alla fall! Repan är numera mitt favoritställe att häng på. Det är ju fan där det händer!  Satt först och pratade lite bara, övrig personal ramlade in efter stängning på nattmacka och taxibeställning. Sedan blev moi tydligen plejsets hetaste villebråd och uppbjuden på rum av två olika kilar. En var dock mer envis än den andra och plågade Marielle med en sådär tio samtal hela natten. Tyckte hon kunde leka bordellmamma och skicka upp mig på hans rum. Faaaen för regler och synd han var så fin. Stod snällt kvar hos Marielle men kastade lååånga blickar efter snubben varje gång han kom ner, vilket hände några gånger. Fan va tråkigt det är att ha karaktär...måste droppa den nån dag. Menmen, natten flöt förbi med en del skratt, spännande människor som gjorde konstiga saker och såg konstiga ut som vi mest flinade åt. Tack för det Marielle, kommer igen nästa helg du jobbar natt. ;)

Lördagen var mest lugn....grymt trött, uppenbarligen. Jobbade, flöt på och satt en sväng på perran bara innan jag gick hem. Mycket ospännande och inte en enda människa hittade vi att baxa...suger.

Söndag är ju söndag och sådana är oftast lugna. Jag sov till fyra och därmed var hela min lediga dag borta..surt. Lyckades i alla fall vara social på både perran och grappa innan jag gick hem i skaplig tid. Trevligt det med. Löste till och med ett litet problem...det va najs.

Idag...är jag också ledig. Utan en enda plan. Mycket illa. Slösar bort all min lediga kvalitetstid på att göra inte ett dugg...kommer ha ångest över det imorgon.


Snabb update av hela helgen...får duga. Orka. Borta.

Snälla flickor kommer till himlen, andra kan komma hur långt som helst.

Önskade fan i fredags att jag inte var så skötsam...eller rädd om mitt jobb. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0