Populär som aldrig förr

När jag för en gångs skull, händer aldrig, somnar innan tolv ska tydligen alla ha tag på mig... Första messet kom halv ett. Då sov jag tuuungt. Sedan messades och ringde det till halv tre. Sanslöst vad viktigt allt är mitt i natten. :) Gör inget, jag hörde inte ett ljud och fattade ingenting i alla fall. ML, GB och CG,  ignorerade er inte, jag sov. På riktigt. Fixar efterfestande en annan gång istället...när jag är vaken..

Hoppas resten av stan hade en trevlig valborg, jag blundade mig igenom hela kvällen. Och inte ett skit fick jag se brinna. Var duktig och höll mig ifrån att tända på en soptunna. Var tydligen inte populärt...

Man kissar inte i sängen för att man leker med tändstickor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0