Ur Hella Hells bekännelser av Unni Drougge

"Av någon anledning eggades Jo av mitt äckel och vile promt, som han sa, "knulla mig i munnen". Jag var föga upplagd för orala övningar på grund av ett envist illamående, men Jo framhärdade och ställde sig framför mig med rest penis varefter han höll ett redigt tag om mitt huvud och formligen tvingade mig till oralsex. I vardagliga fall var jag van vid att parera kräkreflexen men Jos fasta grepp om mitt bakhuvud brövade mig kontrollen och jag hulkade ett par gånger innan Jo ejakulerade. Den här gången spottade jag ut satsen på golvet.
 -Varför svalde du inte? frågade Jo hånfullt. Det är ju ingen stake i dig längre, Hella!
Några sekunder av historiens manliga förtryck paraderade förbi, men snart fann jag mig. Pojken kände sig förstås övergiven och avvisad. Jag har ju redan påpekat hur viktigt det är för den mänskliga hannen att få sitt könsorgan godkänt av en kvinna då det så ofta ställer till besvär för honom och till sin natur är så pinsamt utformat.
 -Du är en riktig mansgris du, sa jag karskt och gav honom en slafsig kyss.
 -Öööh! grimaserade han och torkade sig om munnen. Där har ju jag nyss varit!
Förstår ni vad jag menar med det manliga självföraktet?"

GRYYYM bok!!! Den ska tydligen vara grundad på en verklig händelse där Hella, som är en 43-årig kvinna senare döms som pedofil, då pojken "Jo" som hon lever med för en stund bara är 14 år. Men det var inte det jag ville säga....var inte meningen att leka recensent. Är inte heller meningen att säga att Hella är så otroligt häftig att läsa om för att hon är pedofil, det är fruktansvärt! Men boken är sååå häftig och utdrag ur boken vill man ju bara skratta åt....

Öööh! Där har ju jag nyss varit! Förstår ni vad jag menar med det manliga självföraktet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0