Vad är väl en bal på det jävla slottet?

Har varit gråt ute några dagar nu...regnat emellanåt och inte en gnutta sol har kommit fram. Stör mig inte så fruktansvärt mycket...gilalr regn, men trist ändå, siktade ju på att få liite färg i år juh!

Min söta lillasyster ska på sin studentbal ikväll...och jag kan inte vara där! Hur trist som helst! Måste jobba och får inte vara där och se henne i klänning, uppsminkad med fixat hår glida fram i värstingbil och trippa fram till trappan...FAN! Den tjejen har aldrig klänning på sig, lite som jag, så det vore sååå roligt att få vara där. Men jag siktar på att åtminstone få vara ledig på hennes student. Då jävlar ska jag inte stå i nåt kök och röra i nån gryta eller hacka grönsaker!

Vad är väl en bal på slottet? Mest fylla och discomusik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0