Jag har ett problem

Eller....egentligen flera. Men inga stora. Bara ett enda allvarligt problem. Jag är periodare. Låter allvarligt, eller hur? Fast egentligen är det inte heller så allvarligt. Jag är en periodbloggare. Jag har tydligen stora problem att blogga regelbundet. Ibland kan jag skriva flera gånger om dagen och andra gånger, som nu, kan det dröja fem dagar mellan inläggen. Det är ju fruktansvärt. Ett riktigt och äkta I-landsproblem. Jag vill medicineras för det här. Går det tro? Eller kräver det terapi och rehab som andra problem? Behöve bara lufta det lite...känns tungt i hjärtat...

Vardagen är som vanligt ungefär... Vardagen är skittråkig och vill mest att något nytt, kul ska hända. Tack gode *** för veckan som var. Behövde ett avbrott i alltihop. Var himla skönt.

Shoppade barnvagn till systersonen idag. Söt vagn. Kul att bränna pengar. Det är jag bra på. Det kan jag göra regelbundet. I sömnen. Där snackar vi inte perioder....

Jag saknar mitt riktiga liv. Vem fan har snott det, gömt det och vägrar visa mig det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0