Jag måste hitta hitta hitta mig...

...för jag är borttappad. Vet nog inte riktigt vem jag är längre. Om inte annat gillar jag fasen inte mina dagar numera. Jag vill byta! Vet inte om det är jag eller omgivningen som ändrats men jag märker att jag inte smälter in i väggarna längre. Luften glider inte lika lätt genom mina lungor och synerna svider på mina näthinnor. Det är Ok, men inte Wow. Jag vill ha Wow. Mina ben är tyngre än förr och vägen ner på stan är dubbelt så lång. Folk pratar så högt, i falsett, det skär... Rummen runt mig krymper och luften smakar fan surt. Måste skaffa syrgas....


Jag måste hitta hitta hitta mig..borta...ser fan inget heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0