Så jävla typiskt...

....jag är nog en gnutta döende. Har så ont i halsen att jag tror jag kreverar när som helst. Jag som var dum nog att tro att det var en mänsklig rättighet att få andas utan att det spränger i hela svalget...dumma dumma jag. Och febern...var fan kom den ifrån då?? Vilka påhitt. Blir jag straffad för att jag var en smula berusad i ondags? För om det är så att karma straffar mig vill jag att karma minns hur länge jag har varit hemma varenda jävla lördag och inte ens varit sugen på vin. Tänk på det du Karma! Jag tror inte på karma... Jag har tamefasen varit snäll och skött mig hur länge som helst och inte fan hjälper det! Är ju inte ens mitt fel att en del saker stör mig så mycket att jag måste bli lite lite irriterad. Falska falska karma...

Sluta gnäll och live with it! -Tro mig, jag är på väg. Ska gå och slänga i mig ipren, duscha, klä på mig och gå till jobbet. Med en massa ipren i fickan...

Jag är nog en gnutta mindre bra idag än jag var igår. Det är inte WoW...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0