Cinderella...värre än kroggatan...MYCKET värre...

Alla som bor i samma stad som jag vet hur full man kan bli på Nybrogatan. Man kan bli MYCKET fullare på Cinderella. Eller så var det bara jag som blev det... Ligger något i det också... Suck...
 
Galet rolig kryssning var det i alla fall! 13 tjejer i en liten båt, inlåsta med en massa alkohol. Det var ungefär vad det var. Det fanns visst inget annat... Bussresan hem var den bästa jag varit med om... Lycka är fasen att komma hem efter ett dygn på en båt.

Jag fick pizza också...

Att allt var som vanligt en stund kan få mig att önska att det aldrig blev ovanligt...




Kommentarer
Postat av: Jeanine Denise

Jag tror fasen att bussresan var roligast för oss med :P kanske borde starta en partybuss tillsammans?

2008-10-30 @ 01:57:39
URL: http://diamondintherough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0