Haha, om jag ändå hade tid att köa...

Ursäkta mig, jag har ett syndrom. Jag kan inte föra mig socialt. Men lugn, jag har recept på medicin. Har bara inte orkat ta mig till apoteket. Brudarna som jobbar där är ju så jävla långsamma... Eller vänta. Jag KAN föra mig socialt. Alltså...jag kan alla regler, vett och etikett, kniv i höger, gaffel i vänster, hur man skålar, beter sig på fester eller andra sociala tillställningar. Jag vet hur kösystemet fungerar, jag kan niga, säga tack så mycket och le. Men helt ärligt. Finns det någon som alltid orkar vara trevlig mot alla? För jag gör det inte....en del är ju så¨dumma så klockorna stannar och ger mig mer huvudvärk än må-bra-fjärilar-i-magen. Så de människorna brukar jag strunta i. Kanske inte så trevligt. Kanske inte så snällt. Men som sagt....det där syndromet är djävulen. :) Och det besparar mig en hel del migrän.....

Ursäkta mig, du är dum i huvudet. Men jag kan reglerna. Jag kan be om ursäkt. Förlåt, jag har ett syndrom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0