Joråsåatte....sugen.

Jag är så jävla sugen på att blogga en massa. Men sen kommer jag på att jag inte har ett dugg att skriva om. Då slutar det suga. Det jag skulle vilja skriva om kan jag inte skriva om och att jag skulle vilja skriva är fan inget spännande att skriva om. Hänger ni med? Sådant jag skulle vilja skrika ut, berätta för världen om, sådant som stör mig, händer mig, snurrar mig...en del sånt måste man ibland censurera. Inte för yttrandefrihetens skull, utan för lugnets skull. Ibland orkar inte ens jag vara så ärlig attt världskrig bryter ut. Ibland orkar fan inte ens jag bry mig... men sånt är livet och sånt får fortsätta bubbla inom mig som vår minsta gryta på vår största gaslåga...det får stå där och koka och bubbla och koka torrt och bränna fast...som det brukar...men det är okej. Jag luftar sådant med de viktigaste närmaste innersta istället. Lugnast så.. :D

Om något spännande händer i någon annans liv,kan jag få vara med och leva genom er istället då?

Som jag ville att det skulle ha varit kunde det ha blivit om inte om hade varit om inte...om inte...om det inte var för såna som du och jag...Om det inte hade varit för såna som vi så hade det varit lite mindre snurr mera rakt mera okej....mera kul. Mindre allmän beblandning den senaste tiden och det hade kanske inte varit helt okej men.... Tack för mig! (Och tack för dig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0