Skratta eller gråta?

Jag hoppas hoppas hoppas för min, samhällets och alla stjärnorna på himlens skull att inte en enda gnutta av Ann Söderlunds Världens härligaste män är på riktigt. Jag hoppas hoppas hoppas att allt bara är på låtsas och att programmet bara finns där för att fylla ut lite tid i tablån. Och jag hoppas innerligt för Fröken programledarens skull att hon inte alltid pratar med sån där bebisröst, för det är ju tragiskt... Hur man överhuvudtaget kan gå med på att koppla ihop sitt namn med ett så fruktansvärt program är för mig oförståeligt. Ska aldrig mer se skiten och hoppas att de små snuttar jag såg i reklampauserna från mitt egentliga program var de sämsta...för om övrigt var lika dåligt..kan det fan inte ha varit fler än max 27 nöjda tittare...suck..."det är lite som ett hubba bubba..." OMG...är tjejen 14??

Jeeei...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gick förbi henne på stan med sina ungar och JA hon pratar verkligen sådär...

2008-10-14 @ 21:39:09
URL: http://sandra016.blogg.se/
Postat av: Den norske!

Hmmm....nu tycker jag du låter lite bitter.. ;)

2008-10-16 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0