90årig tant

Lite så känner jag mig idag. Eller i alla fall som jag antar att gamla tanter känner sig. Har tamefasen ont i varenda led tror jag... Så kan det gå när man står rakt upp och ner på samma fläck i tio timmar utan att andas, vicka på tårna eller vifta på svansen.

Inget spännande som händer, hoppas på de nyheterna idag. Alltid bra med förändringar om de är till det bättre...

Vinprovningen och stockholmia var skönt. Alltid trevligt att komma från stan em stund. Drack massa vin, åt på TGIF, drack läskigt färgade cocktails med alldeles för mycket socker i, drack lite vin till på Riche....och ännu ett glas vin på Collage. Det fina med att dricka och inga jättemängder är ju minsann att full blir man i alla fall inte. Man får baa det goda och missar huvudvärken. Helt fantastiskt.

Man måste sopa lite framför sin egen dörr innan man kan kncka på hos grannen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0