Det som ni inte trodde...

-det som ni inte trodde skulle ske under någon av era livstider
-det som JAG aldrig trodde skulle ske under MIN livstid
-det vi alla egentligen ville slippa tror jag...
-det som kommer få min mamma att undra om jag är nio igen eller om jag har fått hjärnsläpp...

Jag köpte mig en klänning. Fatta. En klänning. Jag! Sjukt snygg. Vet inte ens om jag kan ha den. Bryr mig inte. Ville bara äga den. Så det så.



Okej, det är nu jag ber om ursäkt till alla er som känner mig egentligen. Förlåt förlåt förlåt för TVÅ inlägg i sträck som har bilder på kläder. Mår lite illa själv måste jag säga.... (Åtminstone skitsnygga kläder) Men jag slutar nu. På en gång! Och förlåt!


"Alla fattar ju att det är ett skämt, eller hur? Har man bara ett uns av humor så fattar man ju att det är ett skämt för att det är så jävla absurt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0