Prästsnubbar är inte riktigt min grej...

Det svider i ögonen, är tjockt med dimma i mitt huvud och jag är så trött att jag hade kunnat ge min högra lilltå för att få sova längre... Men nepps, nu ska vi upp. Syrran ska träffa prästen och diskutera dop. Då ska man med... Man ingår liksom i sånt där...och absolut inget emot det (eller jo, kyrkor och präster är verkligen inte min grej, men jag tror jag blundar,...) men idag är jag ju så tröööött....suck....och jag som ska jobba också....

Apropå jobbet; Blaha!! Spelar ingen roll...Ni kan låsa den förbannade dörren hur mycket ni vill, jag kommer alltid tillbaka med en ny nyckel....

näpps, kladda på lite smink och låtsas att man lever...

Du skrev nåt om ett slott, här är ett skjul.... Jag har blivit lurad....

Kommentarer
Postat av: M

o präster har trekanter som läggs ut på youtube nu för tiden...Hallelulja, knutby pastorn hähähä

2008-09-05 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0