Att vara skräpsamlare

Gårdagens plan var att börja rensa på vinden. Det var en seriös plan. Faktiskt. Men så ringde mamma och frågade om jag skulle följa med ner på stan. Och det var ju sol...och bränan pengar är kul. Stan blev det och nya skor och lunch på Waynes. När jag kom hem fick jag lite dåligt samvete och gick upp på vinden i alla fall. Fan vad fort jag ändrade mig. Det var fruktansvärt vad mycket skit jag har. I min drömvärld hade jag fyra kartonger, en madrass och tv-möbeln däruppe. Så var det tamefasen inte. Får ta tag i det där en dag när jag är speedad istälelt, för igår var inte en sån dag.

Böcker är inte skräp...men de tar upp en jävla massa plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0