Dåliga dåliga huvud

Alltså...jag hade en väldans trevligt kväll på Grappa med Camilla igår. Åt chevretoast (eftersom jag har en lätt besatthet av chevre) och hjortytterfilé. Sååå gott och bara lite för dyrt. Det funkade. Gled ner ganska lätt med en fyra, fem glas vin... Bra kväll. Ett endaste litet problem bara. Har fruktansvärd huvudvärk idag. kan inte riktigt koppla ihop det med vinet. Det känns inte bra. Man kan ju tycka att mitt huvud borde vara härdat vid det här laget...men inte då. Dåligt huvud. Funderade ett tag på att byta ut det, men kunde inte komma på vilket annat jag skulle vilja ha, så jag håller mig till originalet och härdar ut.

Har adressändrat, sagt upp min telefon och bredband och börjat slänga en massa skit. Dags att komma någonstans nu....men jag erkänner, jag är skiträdd. Där borta är de ju så pretentiösa så man inte får kalla folk vid förnamn. Och nu håller vi tummarna för att ingen av dem kan svenska eller någonsin hittar min blogg. :D

Äsch....klart jag vill åka. Tuffaste nånsin! Men som sagt...lite farligt låter det. :)


Men de viktigaste...de viktigaste vet jag var de är när jag kommer tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha, vad rolig du är -det är ju levern som härdas inte huvudet;.)) Ha ha...



Och ang din kommentar. Jag hade precis uppdaterat inlägget som legat ute under kvällen... så du var den första som så den där raden om lillebror!:.))

2009-04-25 @ 01:05:23
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0