Lite skit i hörnen

Hörde någon viska att det är idag de stänger dörrarna för alltid...

Jag är så konstigt morgonpigg nuförtiden. Har vaknat tant-tidigt i flera veckor nu. Någonstans mellan fem och nio behagar min kropp vakna numera. Det stör mig som fan. Oftast lägger jag mig och somnar om igen. Det är jag jättebra  på. Men idag vaknade jag av att jag hörde posten komma och blev skiträdd. Posten hos mig komemr nämligen inte förrän efter lunch vid ett, halv två. Fick lite panik när jag trodde jag sovit så länge och kastade mig upp. Det var inte posten som kom. Det var sméjournalen och klockan var snarare halv nio. Men nu är jag vaken i alla fall. Lika bra det...

I dagens plan ingår tvättning, packning av lite porslin, en gnutta städning och uppsägning av lägenhet. Får se hur det går att följa den då....föredrar nämligen att gå ner på stan och sitta på nån uteservering. Från och med nu ska det sluta störa mig när det är stökigt hemma hos mig. Måste inse att det blir så när man flyttar... Hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete...


Men det var väl ett jävla tjat om att jag behöver sola...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0