Om jag vore lite piggare...

Har haft ett par otroligt icke-produktiva dagar nu...efter lördagens festande där jag traskade hemåt framåt fem på morgonen tappade jag nog all ork, misstänker jag. Tror jag tappade bort den när jag letade efter hissen på Odd fellow. Antingen fanns det ingen eller så letade jag på helt fel ställen. Eller så KAN det vara så att jag tillbringade mer tid i baren än jag gjorde med att leta...Skit samma. Hade inte tid att åka hiss i alla fall...

Och denna förbannade intervju de envisas med att skjuta upp hela tiden. Försöker de ta livet av mig?? Är dete tt nervsammanbrott de är ute efter? I så fall är det nära kan jag lova! Ni får som ni vill! Vill i alla fall inte ha erat jobb! (Eller...egentligen vill jag det, men det låter fan skitläskigt, så jag kommer inte gråta blod om jag inte får det...usch!!)

Någon annan som försöker ta livet av mig...tatueraren! Halv åtta imorgon bitti ska jag dit... Trodde det bara var farmödrar och småbarn som gick upp så dags....

Om jag inte vore så trött skulle jag diska och städa nu...men jag är trött, så det blir inget. Glöm det, dammet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0