PANG PANG!

Jag har en arg lapp i min his. En inuti hissen så att alla som åker kan se den och en utanpå hissdörren på nedre våningen så att alla som går förbi kan se den. "OBS! Panga inte i dörrarna sent på kvällen" Jag förstår grejen. Man ska inte smälla så förbannat hårt i sina dörrar när det är sent eftersom det kan störa folk. DET förstår jag. Jag förstår dock inte vem det är som skriver panga. En treåring? Tyckte det var skitroligt. Panga inte i dörren. Nä vet du vad! Jag ska aldrig mer panga i min dörr! Av ren respekt för treåringen ska jag tänka på att inte panga i min dörr när klockan är mycket.

Jag hade en plan att gå ner ¨på stan. Men jag hade en skitig jacka och fick tvättid. Det är ju skitdåligt. Det är ju jättemycket sol ute och då blir jag automatiskt sugen på vin, precis som min mamma. Det är genetiskt, sörru. Orka sitta här och tvätta som en gammal höckletant. Ska ta ett glas vin och sätta mig på balkongen och vänta på att tvätten blir klar. Minsann!!

Pang...pang...


Det här var minsann också en finfin lapp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0