Små häxor äro vi

Vi som vet hur man gör...vi flyger. Vi som är eliten behöver inga kvastar, vi flyger på vågen från vår omgivnings beundrande blickar. Vi gör det jävligt bra dessutom. Minsann!

Eller nä, jag ljög. Den här häxan sitter fast i Örebro och åker tåg för att ta sig fram. Inte alls lika tufft, men jag ser fortfarande hur omgivningen stirrar beundrande på mig. Det funkar lika bra sittandes på X2000 som på nån boost-våg.

Eller fan, jag ljög igen. Såg inga beundrande blickar. Fan vad fansen gömmer sig bra. Ibland undrar jag hur de lyckats hålla min fan-club hemlig. Det måste jag ge dem cred för, de har gjort det jävligt bra. Omöjligt att hitta den...

Ska skapa en egen fan-club till mig själv på Facebook. Jävligt tufft.

Nä, ta och sopa igen spåren efter mig...åååååhh SOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0