Söndag hela veckan

Det har varit alldeles för många söndagar den senaste veckan. Inte nog med att jag är arbetslös och inte kan hålla reda på dagarna, nu har någon dum jävel lagt in typ fyra söndagar inom loppet av sju dagar. Det förvirrar mig. JA..alltså, det är fredag...fast söndag...och nu är det påskafton, fast det är en vanlig lördag och påskdagen är en röd dag för att alla våra "dagen-efter-afton-dagen" är röda, fast det är ju söndag också så det kvittar ju...och idag är det måndag...fast söndag, för annandagar är också söndagar. Vem hatar mig?? Vem tycker så illa om mig att den vill förstöra en hel helg för mig? Så himla snurrigt...Vem skriver almanackan?

Tack och lov att det är tisdag imorgon! Jag älskar vardagar och vanliga tisdagar. PUNKT


Har gjort absolut ingenting idag. Känns...meningslöst. Var hemma hos mamma hela dagen...det kanske inte var meningslöst, men inte speciellt produktivt...

Arbetsintervjun i veckan skrämemr ihjäl mig...någon som har lite lugnande?

Jag tror tror tror jag släpper....släpper det nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0