Statt-natt

Ja, jävlar, jag rimmade också...

Mitt pass slutade halv elva. Men jag är fortfarande kvar. Ser ut att bli en statt-natt också... Lite separationsångest? Eller så orkade jag inte gå hem...som om det skulle bli lättare ju senare det blir.. Plågar nog Jesper ett tag till. Försöker sitta still i fåtöljen och vara tyst nu så han inte blir arg. Han är mycket längre än jag och springer förmodligen mycket fortare om han skulle bli sur och börja jaga mig.

Han skrämde btw precis ihjäl mig. Gick in i backoffice och hittade en mikrofon som han gjorde läskiga spökljud i. Fick nog en liten hjärtinfarkt. Undra om det var en pik att gå hem. Som om det skulle göra saken lättare att inbilla mig att det finns spöken också! I så fall kryllar ju hela hemvägen och parken av dem också. Nädu, jag stannar här och kollar på MacGyver. Känns mest safe...

Äter cheez-cruncherz till natt-mat. Nyttigt...

Kolla, nu hänger MacGyver i ett rep under en helikopter. På häst. Det klarar fan bara han av...

Fick precis lyssna på Bittersweet i de braiga högtalarna...tufft...

Hmm...jag tycker ju inte ens om MacGyver...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0