Svininfluensan

Ojoj...Kan det vara symptomen? Läskiga fläckar det där...

Jag tycker att det är jävligt roligt att de försöker få oss att tro att svininfluensan är något som brukar komma tillbaka var tionde år och nu är det på gång igen. Vaddå igen?? Den har ju för fa-an varit här hela tiden! Utan avbrott! Tro mig; jag har redan träffat säkert fyra, fem killar det senaste året som definitivt redan hade drabbats av Svinsjukan. (En och annan tjej också för den delen...) Det måste ju betyda att de försöker lura oss, för erkänn, visst har ni också träffat någon/några som redan insjuknat? Att de dessutom försöker kalla det för smitta när det egentligen handlar om Testosteron känns ju bara löjligt. Testosteron har vi ju alla redan inom oss, det handlar bara om När eller Om man utvecklar själva sjukdomen...

Nä, jag blir inte skrämd av pandemi-varningarna. För jag har sett tecknen länge, jag har träffat drabbade, jag har sovit med de sjuka, jag har nog till och med bytt saliv med en smittad eller två. Och nä...jag känner mig inte ett dugg febrig.

Det är klart som fan jag skriver för att provocera. Hur ska man annars roa sig??


Den här killen MÅSTE ha influensan...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0