Back on track!!

Efter 11 veckors isolering har jag äntligen internet hemma. Äntligen!! Nu kan jag slänga det där jävla kollegieblocket som har fått svara som dagbok i brist på blogg den senaste tiden. Fattar ni vad mycket musarm man får av att skriva med vanlig hederlig penna?? Döden... Har haft mamma här i en vecka. Var hur mysigt som helst. Se mamma varje dag och inte behöva betala 4,50:-/min för att ringa hem. Det har ruinerat mig litegrann. Var i Glasgow, lyssnade på säckpipor i regnet, drack vin, bodde på hotell. Satt på puben här hemma med jämna mellanrum, som man gör här i Storbritanien, man måste ju följa traditionerna... Sedan spenderade vi en hel massa tid med att fundera ut hur fan man roar sig i Girvan. Det är svårt, men det går... Man kan ju sitta på stranden och glo, det tar tid...är ett stort vatten. :) Har jobbat som en dåre den senaste tiden....eller har varit ledig i 2 veckor nu, men innan det... Har hur kul som helst men saknar julbord och eskilsgalor en gnutta. Men fan inte lika mycket som jag saknar en nybrogatan-uteservering. HAde vart najs att ta ett glas vin (=ett par flaskor vin) där nån kväll. Ser dock ut som om jag får vänta till nästa år. Lediga dagar hänger sällan ihop med billiga flyg. Fan. Men om någon är intresserad av att spendera ett par gråregninga dagar i Girvan i höst medan jag jobbar och kommer hem sent är det bara att höra av sig. Än så länge bor jag ensam i min fula lägenhet som fan är ganska mysig när man anpassat sig litegrann. Dessutom efterlyser jag lite uppdateringar hemifrån. Vad händer, vad gör ni, vem jobbar var, vem ligger med vem, vem blev fulalst förra helgen...ni vet, det vanliga skvallret. Saknar det!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad tycker du om Skottland då? Underbart land, visst är det?=) Ett sånt ställe man gärna åker tillbaka till nån gång!

2009-08-18 @ 15:24:02
URL: http://emeliesbabbel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har :)

Allt bra med dig? :)

2009-08-18 @ 15:39:10
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Saga

Har frågestund i bloggen, kan du snälla ställa en fråga så jag har något att svara på? :)

http://sagapaga.blogg.se/2009/august/fragestund.html

2009-08-18 @ 15:40:41
URL: http://sagapaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0