Fuck work! A shag is a shag!

Jag känner mig lite lurad. På mig själv... Vem är jag egentligen numera och vad har jag gjort med Jennie??

Två dagars pubande. I tisdags blev jag mer än lovligt full på ingenting och mådde som man brukar dagen efter. På jobbet. Det var inte så jävla roligt kan jag lova. Gick omkring i dvala hela dagen och funderade en stund åp att vrida fram klockan för att se om någon skulle tro på mig...kom fram till att jag var för trött för att klättra upp och hämta klockfan på väggen och plågade mig igenom dagen...
 
Kvällen slutade på puben igen. Hade lovat Doiran att komma. Var hans sista dag i stan och vi hade avskedsfylla. Inte jag dock. Åt en bakfylleburgare och drack EN öl, sedan satt jag där och tråkade till halv ett. Blahaaaaa!!!

Däremot skrämmer jag mig själv lite grann. Här har man levt i ofrivillig celibat i tre månader och ändå gjorde jag ingenting åt det. Tre månader utan minsta lilla skymt av attraktiv man och så gör jag bort mig sådär...MISS! Jovisst sörru, igår dök han upp, killen som kunde räddat mig ur miären, han försökte dra med mig hem för lite svenskalektioner... Det lät väl bra? (Han är tydigen en skitstövel, men vem fan bryr sig??) Mmmm... Men jag, Jennie, sa nej. "Nooooo, I caaaan´t, have to work eeearlyyyy tomorroooow" Hur dum får man bli???!! FAAAAAAAN! Ångrade mig så fort han försvann runt hörnet efter otaliga övertalningsförsök. Fan. Det var dessutom hans sista kväll i stan också. Så nu sitter jag här igen...och ser fram emot ännu fler månaders celibat. Inte alls likt mig...komma här och låtsas vara skötsam och komma fräsch till jobbet. Som killarna i köket sade; "What the hell?? Fuck work! A shag is a shag!" WORD!

Varför i helvete var det ingen som berättade för mig att det inte finns några snygga killar i det här landet??!
 
Jag känner mig lite lurad. På mig själv... Vem är jag egentligen numera och vad har jag gjort med Jennie??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0