Jävla festande!

Men det var väl ett jävla festande hit och dit! Man får ju dåligt rykte för att man aldrig dyker upp... Först missade jag en 20-årsfest där alla var (med "alla" menar jag självklart inte alla i hela världen, men himlans många som jag känner.) sedan missade jage n utekväll där också ALLA var ute på puben och sprang. Till sist missade jag en möhippa, som inte alla var på men många tjejer i alla fall. Inte för att jag jobbade. Inte för att jag var upptagen. Utan för att jag är så jävla gammal och tråkig helt plötsligt. Tydligen är det inte okej längre att festa dagen innan man ska jobba. Tydligen ska man stanna hemma, läsa en god bok och lägga sig i tid och muttra irriterat när folk i lägenheten ovanpå spelar hög musik. Fattar ni? Jag är gammal. GAMMAL, säger jag. Är detta vad som händer när man fyller 25? För jag kan fan inte komma ihåg att jag bangat såhär mycket fester innan jag kom hit...
 
Är en annan fest ikväll. Hejdå-fest för några kollegor...Borde fan dyka upp och vara normal. Låtsas åtminstone...men åååh, vad jag kommer vara trött imorgon, för jag vet hur festerna därborta slutar. Men jag tänkte...kanske...om jag låtsas att jag fortfarande är 24, då kanske det går lättare...kanske... (Fan, det betyder ju att jag måste duscha...dåligt att lukta fisk på kalas.)

Jäääjää...jag går väl då....kanske. Får vä se vad som händer, har fortfarande massa tid att ändra mig på...
 
Kanske om allt var som vanligt, kanske skulle jag bete mig som förr då...

Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha =) ja det är ett skit när man upptäcker att man inte orkar hålla samma tempo som förut.. bara ett-två glas vin.. var hände med flaskvis :P vad var det för fel på det =)



saknar dig hjärtat. Hoppas vi ses snart.. och ja! jag skulle lyssnat på dig från första början.. you told me so =)

2009-08-25 @ 14:02:45
URL: http://sandraetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0