Spending my time...

Funderar lite på vad som har hänt med min blogg under min frånvaro...kan inte göra mellanrum mellan styckena, ändra texten, kursivera, no nothing... Tror den straffar mig... Skulle jag också göra. Strunt! Hela jävla verktygsfältet borta...har nog rymt.

Min sista lediga dag. Jag spenderar den i soffan med datorn i knät. Internet var visst inte så roligt som jag mindes det. Besviken. Men man kan åtminstone fördriva tid när det regnar utanför fönstret. Man kan också gå utanför porten och prata med vem som nu råkar stå där. En fördel med att bo i en personalbyggnad är att det är alltid någon där man känner, vilket också kan vara en nackdel. Öppna dörrar överallt, folk går in och ut som dom vill, gemensamma middagar (vi
lket innebär att jag lagar mat och alla andra äter...) sena nätter... Gillar det. Man lär känna folk så jävla fort här..synd att så många säsongare slutar snart, många är redan nära vänner. Livet på en golfresort...

Ladda ner poker!! Spela poker! Bränna pengar...jeeei! Och lyssna på musik. Mera jeeii! Lite alderland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0