Hon som verkar mer intressant an jag.

Hon ser ut som jag minns henne...fast mycket snyggare. Saklart. Hon skriver en blogg som ar mycket battre an min. Hennes liv later roligare, som om hon astadkommit mer. Hon har roligt oftare och debatterar mycket. Hon later som om hon vet mer an jag, det gor hon sakert... Jag far fan angest. Vad har jag gjort? Pillat mig i naveln? Har tror man att det raknas som erfarenhet och utveckling nar man aker utomlands och jobbar, men egentligen sa ter det sig som ett langt javla sabbatsar eller som om jag lever utbytetsstudentliv. Jag skriver blogg...men inte sadar seriost och bra som hon. Jag debatterar sallan. Om man inte kan rakna uppkaftigt tjafsande med killarna pa jobbet som tung debatt, men det later tveksamt.

 Men jag vill ta och meddela att jag har en ful javla bakgard som jag har skrapat upp kilovis av hundbajs fran och en fet soptunna som maste tas ut en gang i veckan. Det behover formodligen inte studenter gora... Sakert inte hon heller. Hon har sakert nagon glamouros indier som kommer och gor det at henne. Sakert.

Sak samma. Jag unnar henne att ha ett mer framgangsrikt liv an jag. Mmm...hon var ju ganska trevlig. Ibland. Visst.
Nej, det gor jag inte alls det, och egentligen ar mitt jobb battre an hennes, men hon har fina tatueringar och tuffa klader och hon var inte alls speciellt trevlig. Vissa saker inspirerar till blogg helt enkelt. Aven om allt inte riktigt hanger ihop eller ar det minsta forstaeligt.

Jag snackar sa himla mycket skit... HON lever studentliv. Det ar skit. Egentligen avundades jag bara tatueringarna och kladerna... Och jag GILLAR min nedbajsade bakgard.

Vadda tuffa klader?? Vafan vet jag om det?? Allt jag ager ar svart. Joda....mera skitsnack...

Hon som verkar mer intressant an jag visade sig bara vara annorlunda...och det ar ju alltid...roligt.

Gone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0