Helst av allt vill jag spy

Okej...julafton ar over. Juldagen ar snart borta. Tack for det! Jag gjorde som jag sade och firade inte jul. Den blev installd. Dock valde jag att behalla den lilla traditionen att ata tills man spyr. Man kan gora sa. Fira selektiv jul. Sa nu vill jag verkligen spy. Allt jag har atit i tva dagar nu ar prinskorv, polkagrisar och choklad. Jag mar illa... Jag ater ju knappt godis langre (eftersom allt smakar skit har...) och nu vill jag mest svimma av sockerchocken.

JObbar imorgon igen. Ansvarsfull och en aning gammal som jag ar ligger jag redan i sangen. Har ska somnas innan midnatt och vakna utvilad. Det ar planen...

Haha, det onda gar ju over...men det blir alltid arr, men arr kan jag leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0